close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פינבלוק: הדור החדש של משחקי ההרכבה

מערכת שורשכא שבט, תשעו31/01/2016

מי שמחפש מתנה איכותית ובעלת ערך מוסף לילדים, בוודאי ישמח לשמוע על משחק הרכבה חדשני שזה עתה הגיע לישראל- פינבלוק

תגיות:

משחקי הרכבה ידועים זה מכבר בזכות יתרונות חשובים כמו פיתוח מוטוריקה עדינה, ראייה מרחבית, כישורים חברתיים וכמובן גם דמיון ויצירתיות. ואולם, בעת האחרונה הגיע לישראל משחק חדש, שכבר צבר אוהדים רבים בארה"ב, המעמיד רף איכותי עוד יותר של הנאה, התפתחות ואתגר. מדובר במשחק בשם פינבלוק, שלמרבה ההפתעה מבוסס על חלק אחד בלבד, אך פותח שלל אפשרויות מדהימות שישבו את ליבו של כל ילד.

מסוכנות החלל האמריקאית אל חדר הילדים שלכם

בתור משחק הרכבה מהדור החדש, פינבלוק נותן מענה מתקדם למספר סוגיות

מעניינות. ראשית, מכיוון שהוא מבוסס על חלק אחד בלבד, תמו החיפושים אחר חתיכות שנעלמו מתחת למיטה או לשטיח, שבלעדיהן אי אפשר השלים את המודל. שנית, המשחק עשוי מפלסטיק מיוחד (ABS) בו משתמשת נאס"א להדפסות תלת מימד, כך שהוא עמיד וגמיש במיוחד. ואם כבר מדברים על תלת מימד, עם פינבלוק אפשר ליצור מודלים כיד הדמיון הטובה, החל בטירות וגורדי שחקים, דרך חלליות ומטוסים, ועד ללוחמים וגיבורי על. בנוסף לכך, המשחק מאפשר לבנות גם מודלים דו ממדיים בסגנון ארט פיקסל, שנראים כאילו יצאו מסרטי הילדים העכשוויים.

איך זה עובד?

כיצד משחק בעל חלק אחד פותח עולם שלם של יצירה ודמיון? ובכן, החלק האחד של פינבלוק תוכנן באופן מיוחד שמאפשר לחבר אליו בקלות עוד אבני משחק, דרך פינים שנמצאים בחלקיו העליונים וחורים בחלקיו התחתונים. כלומר, ניתן לחבר את החלקים הרצויים, לשלב תוספות לגובה ולאורך ללא הגבלה, ולעקם את המבנה בכל צורה וסגנון מבוקש. כך מתקבל אתגר מהנה ומפתיע השובה את לב הילד מתחילת ההרכבה ועד סיומה, ויכול להעסיק אותו מדי יום עם גילויים חדשים. וכמובן, התוצאות המרשימות יעוררו קריאות התפעלות עם סיפוק גדול גם לכם ההורים.

מחליפים את המחשב בפעילות ערכית

כבודם של המחשבים והטאבלטים במקום מונח, אך כולנו יודעים שהם נוטים למגנט את הילד אל משחקים ושוטטות שאינם מועילים להתפתחותו. לכן, הורים המעוניינים למצוא חלופה איכותית יגלו שפינבלוק מהווה פתרון מצוין כאטרקציה מהנה וחדשנית העומדת בפני עצמה. זהו משחק המרתק ילדים מכל הגילאים ומפתח את כישוריהם, וגם יוצר אינטראקציה מדליקה עם ההורים, האחים והחברים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה